09.12.16

Fick sovmorgon idag! Klev inte upp ur sängen förrän nyss. My är på dagis och busar. Gustav sover fortfarande.
Igår var jag till hälsocentralen. Nu är jag otroligt trött på att inte höra vad folk säger. Har någon av mina läsare tinitus? Om det är någon som har det.. har du/ni haft öroninflammation?! JAG BLIR GALEN!!! När man har öroninflammation så blir det ju ett lock för örat, så alla ljud inifrån, tex när man pratar & äter och så, blir MYCKET högre. I vanliga fall är det ett diskret, konstant *iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii* (ja, inga P för det finns ingen början och inget slut) i mitt vänstra öra. Med detta lock så låter det som att jag har en jävla mistlur i örat. 
Aja, iaf, jag var till hälsocentralen igår. Doktorn kollade om jag hade vätska i örat. Japp.
Kollade lite annat. Allt tydde på öroninflammation. (NEHE?!) Men han ville ta en temp och crp också. Temp 36.5. Jag förklarade att alvedon är bra skit. Crp låg på 40. Nu är inte jag någon expert på sånt, men jag antar att 40 var lite för mycket för att vara OK. Nässpray ska jag sluta använda. Dom påstår att det ska bli bättre då. Men det blir rent i näsan, men vart försvinner allt? Jooo.. Ner i mina bihålor. Då är jag hellre snorig vilken dag som helst!
Fick medicin iaf. Kåvepenin 1 g. Får väl se om det blir bättre av det.

Vi åkte till pappa efter middagen igår. My ville ju vara lucia där. Kristoffer kom dit en sväng också. Höll nästan på att glömma vad jag åkte dit för att hämta. =p

Idag ska jag uträtta lite ärenden på stan. Sen ska Gustav till sjukhuset på ett återbesök. Hoppas allt går bra.
Ska nog åka upp till farfar ikväll också. =) Han har inte träffat Gustav än. =p
Frågade My om hon ville åka till "farfar Sven".. "JAAAAA!!! FARFAR SVEN!!" blev svaret.

Nu har jag inte tid med det här mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0