09.12.15

I söndags var det lucia. Mmm.. My provade sina luciakläder inför måndagen. Så fin hon blev!

Igår så klev vi upp tidigt. Klockan stog på 06.30. 07.15 skulle My vara på dagis och vara luciafin. 07.30 kom dom ut allihopa. Så fin var hon, min lilla lucia! Och hon sjöng fint också. =)
Efter tåget var det fika.
När hon skulle hem sen så åkte vi ner till Emelie, Robin & Ellen och fikade, kikade på film och flickorna busade.
När vi kom hem igen så somnade My. Hon var så trött! Hon sa tillochmed till mig: "Jag är helt slut, mamma!". Hehe, hon är så söt!

När hon vaknade skulle hon klä granen. Så nu står den här i vardagsrummet och är så fin så. =)
Sen sa hon "Mamma..? Jag är ledsen.." "Varför då?" "För jag älskar min morfar!" Sen flinar hon. =p
Så idag ska vi åka till morfar. Hon ville vara lucia där, och vem kan neka världens finaste lucia att visa upp sig för morfar, även om det är 2 dagar sent?! ;)

Nu ska vi på utvecklingssamtal på dagis. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0