09.12.09

Igår var vi tillbaka till sjukhuset. Dom hade inte sett något konstigt när dom gjorde eeg. Och inga andra provsvar hade visat något. På onsdag, nästa vecka ska vi tillbaka och träffa läkaren igen. Då hade han förhoppningsvis fått fler provsvar.

Åkte in på Maxi och skulle handla.. Där såg jag en film. Svärdet i stenen. Kunde helt enkelt inte låta bli att köpa den till prinsessan. Så just nu tittar hon på den. =)


Såg en grej igår som jag inte riktigt förstår mig på. Åkte E14 från Torvalla till Maxi. Strax före Lillänge så stog det en polisbil med blåljusen på. När vi kom närmare så såg man ju att det var 2 polisbilar som hade stoppat en kille. Jag kan för allt i världen inte förstå varför poliserna inte stänger av blåljusen när dom väl har stoppat någon?! Jag själv tycker av någon anledning att det är jävligt pinsamt att bli stoppad av polisen, även fast man inte har gjort något. Sen så blir ju 9/10 jävligt nyfikna. Speciellt om polisen har ljusen på. Jag tycker faktiskt att dom kan visa LITE respekt och stänga av ljusen.. Ja, det där kanske blev lite tjorvigt, men själva budskapet kom nog fram iaf. =p

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag håller inte med, jag tror och hoppas att Polisen hade en bra andledning till att ha på blåljusen, och jag tycker också att i vissa fall kan det behövas att det känns pinsamt, och att alla runt omkring ser... så tyckte jag. Tjingeling!

2009-12-09 @ 21:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0