09.12.02

*slår mig själv på fingrarna*
Längesen jag skrev nu. Jag har helt enkelt haft annat för mig. =D

My och Gustavs bvc-besök.. För My var det ju då 3års kontroll. Den klarade hon galant!
Anna visade bilder och ställde frågor om föremålen på bilderna.
En bild visade en blyertspenna. Men när hon höll upp bilden så höll hon, av misstag, för själva spetsen. Så My svarade: "BALANSGÅNG!" Anna flyttade på fingrarna och My sa penna. =p

Gustav var det ju också bra med. Han är en liten knubbis. Och han är min go´knubbis. ;)

Annars sen jag skrev sist har jag och My satt upp julgardiner, julstjärnor och ljusstakar. My gillar julen och allt vad det innebär tror jag. =) Hon pratar om tomten och paket.

Idag har vi handlat. Dyrt blev det. Men det blev ju mycket mat också. =)
Sen köpte jag snus på ÖB också. Skiljer rätt mycket i pris! En dosa på Coop här i Torvalla kostar 32:-. En stock på ÖB kostar 215. Billigt och bra. =)
Gjort iordning en paketkalender åt My ikväll. 2 dagar sent, men hon blir nog glad ändå. ;) Hittade den ju inte förrän igår kväll. =p

Jo! Vi har ju varit på dop också! My och Gustavs låtsaskusin, Olle, döptes. Olle är en vecka äldre än Gustav. Men Gustav är "aningen" tyngre tror jag. =p

Imorgon kommer mamma och ska vara här några dagar. =)


Bara för att jag är på bra humör just nu så bjuder jag på några bilder!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0