suck

Nu e jag less. Jag e trött. Jag har ont å jag känner mig stor. =p
Men även fast det är som det är så är jag nöjd över vad jag har gjort idag. Städat hela lägenheten förutom mys rum å toan. Ska bara skura golven också. Men de görs när  Mys rum e klart.
Har gått till å från dagis idag med. Känns helt ok när jag går, förutom att jag känner mig lite som en anka, men när jag kommer hem igen. Å på kvällen! FYYY FAAAN!!!
Aja. Vi åkte in på stan också jag och My. Skulle handla något åt någon annan. Sånt e ju alltid lika skoj. De e drygt när det blir fel. Men ja tro de blev rätt. =)
Gick på clas ohlsson också. Köpte pennor åt My. Hon har för läääängesen sett till att hennes pennor har torkat ut.
Å jag köpte också krokar som man hänger över dörren. Ångrar att jag inte köpte 2. Jag älskar sånna. Det e så smidigt.
Billiga va dom också.
Sen har jag ju tvättat också. Just nu vilar jag lite efter maten. My målar med sina nya pennor. Snart ska vi städa lite på hennes rum. Så fort krafterna har kommit tillbaka. =p



"De enda som är värre än att ha ett barn som missbrukar alkohol/narkotika, en allvarlig sjukdom eller en otrogen äkta hälft är att ha problemet och inte veta om det. Eller, ännu värre, att veta om det men låtsas att det inte är sant."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0