Störande..

Ringer på Mys dagis. Ingen som svarar. Ringer igen. Inget svar. Bra va?
Blir tillslut kopplad till kommun. Förklarar för dom att "ja, det är ingen som svarar på splintgården. Har prövat ringa flera flera gånger."
"ja, jag kan koppla dig till en annan avdelning på samma så kan du höra med dom"

Ringer. Får svar. "Nej, vi är inte i samma hus som dom." Åhhh... . *SUCK*
Ringde på splintgården igen. Blev återigen kopplad till kommun. Å jag sa, kan ni koppla mig till en annan avdelning på SKOGSGÅRDEN (vilket hela dagiset heter). "Ja, jag kopplar dig till smörkransen då!" Å jag hann inte säga nej innan hon hade kopplat bort. Smörkransen är det dagis som jag blev kopplad till första gången.
Sånt här tycker jag är irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0