Sova kanske?

Funderar på å gå å försöka sova. Men först å främst så måste jag läsa lite.
Å boken e så jävla bra, så då kommer jag läsa ett bra tag. Å när jag har läst klart ska jag sova.
Å idag är en tänkardag. Vilket innebär att jag kommer fundera en jävla massa innan jag somnar.
Så jag kan lika gärna va vaken en stund till.


Frågade mamma idag när jag tog hål i öronen. När jag var ungefär 3 år sa hon.
Kanske My ska få ta hål i öronen, om hon törs. ;p
Hon har tjatat ett tag på att hon vill ha örhängen som mamma. =p
Hon har färgat håret idag också. Jag har inte sett hur det blev, men hon är säkerligen lika fin som vanligt.
Hoppas hon är nöjd och själv tycker det är fint iaf. =) hehe

Den tjejen, My, betyder allt och är värd bara det bästa.

Jag har funderat lite idag. Det vore en upplevelse om My kunde vara med när lillebror kommer.
Ja, kanske inte sitta å titta mamma mellan benen precis när bebisen kommer precis. Men att hon finns på förlossningen och kan komma in direkt efter. Men då krävs det att en tredje person kan vara med och vara lite "barnvakt" DÄR.
Det är iaf något jag ska prata lite med barnmorskan om. Om det överhuvudtaget är möjligt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad läser du för bok? vart nyfiken. Och om du behöver någon ja som första andra tredje person, ja mig går alltid att fråga.. kram kram

2009-08-22 @ 09:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0