Potatisbullar

Snart kommer Mys "gammelfarfar godis" hit en sväng. Han ska lämna vagnen.
Tänkte att de e ju bra om även stommen också finns här om det skulle behövas.

My sitter å leker med träpinnar, typ kapplapinnar. Hehe. Hon gillar dom. =)
Sen har hon beställt potatisbullar till middag. Å förut idag kollade hon på Djungelboken. Kommer ut i köket å säger förtvivlat: "MAMMA!! BLOO RAMLADE I VATTNET!" också visar hon hur han ramlade, sen springer hon in på sitt rum igen.
Världens sötaste tjej har jag. ;)

Det e inte så långt kvar tills jag blir låsasfaster igen heller. =) Undra om jag ens ha skrive nåt här om de överhuvudtaget? Aja, det blir jag snart iaf, förhoppningsvis innan My blir storasyster. =p

My har nu avklarat 3 nätter utan blöja. Stora tjejen. =)

Magontet har inte gett med sig än heller. Eller, magont å magont, oron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0