Nu ungefär.

Ibland undrar jag varför jag funderar så mycket på saker och ting.
Säger till mig själv då å då; "Släpp det! Du kan ändå inte göra nåt."
Men sen måste jag likförbannat fundera vidare. För kanske?

Jobbig dag idag! Jag och My tog bussen å handlade lite kläder. Återigen så blev det tillslut billigare än vad jag tänkt mig/trott i butik. Men de e ju inte direkt nå negativt.
Sen åkte vi tillbaka till torvalla. Tänkte först gå hem, men näe. Vi gick in på coop å köpte 2 bunkar, stl mindre. Efter det gick vi ut och plockade blåbär! Oj oj vad fröken skrek högt när första myrorna kröp upp på hennes skor. Då va hon nära att ångra sig och inte vilja plocka mer. Men tillslut så gick hon. Inte ett enda blåbär åt hon medans vi plockade!
Jag plockade en fjärdedels burk, då ville hon byta, för jag hade ju mer. Så vi bytte burk. My sprang bland blåbärsrisen. Vilket resulterade i att när hon väl stannade upp fanns det inga blåbär kvar. Då ville hon byta burk igen. =p

Nu har vi iaf ätit middag. Och det blev tillslut tillräckligt med blåbär kvar så att vi kunde göra en blåbärspaj till efterrätt. =) *namnam*

Ska bli intressant å se hur det blir sen. Med massa grejer. Jag tänker INTE ta emot skit jag inte ska ha. Sådeså. =p Lär sitta ner, ta det lugnt och låta någon annan ta hand om det. Och blir jag bedd om min åsikt kommer jag ALDRIG att sluta ge den. Jag kommer ALLTID att dra mina gränser för människor som på ett eller annat sätt ger mig negativ energi. Jag kommer vägra få för stort glapp mellan mina värderingar och mina handlingar, oberoende av vem det drabbar. (ni som förstår vad jag menar, ni förstår vad jag menar. Ni som inte förstår behöver inte göra er besväret att läsa det sista stycket, ni kommer ändå inte få ut det jag vill ha fram av det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0