Kväll

Jao.. nu ere kväll.
Har kikat på Casanova. Eller, den har stått på iaf. Kikat lite emellanåt när jag inte har gjort annat.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu.
Annat än att jag tänker faktiskt inte ändra mina beslut sålänge det ser ut som det gör. Med allt.
TIll dig; Om jag missbrukar det vi pratade om på något sätt, slå mig då hårt på fingrarna. För det är inte det som är tanken med det. Och det vet du.


Ja, det har inte blivit mycket uppdaterat idag. Men ändå har jag fler läsare idag än vad jag har haft förut. =p
Då får jag nästan lite dåligt samvete. haha.

Jessica, eftersom du inte har nån blogg än (men det är nog bara en tidsfråga. ;) ) så får jag svara här: Jag får ge henne en kram från dig imorrn när hon kommer hem igen. Å ja, vi får ta å ses nån dag. =)


"And then he ran into my knife. He ran into my knife ten times!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0