humor

Jag har varit med My på konsum för första gången hon färgade håret.
Hehe, klart att de va nån som sa nåt! =D

Killen
"Alltså.. är det där hennes riktiga hårfärg?!"
Jag
"Absolut INTE! *skratt*"
Han framför.
"Haha, jag tänkte väl..!"
Hans kompis till honom
"Du kanske skulle göra så på dina också? Det vore ju skoj!"

Varför tror jag att det är bara en kille/man/karl som skulle komma på iden å göra så?
Å då som mamma så kan man ju välja. Antingen så blir man ju skitförbannad, eller så tar man det med humor.
Jag tar det med humor. Håret är ju redan färgat?! Vad ska jag kunna göra åt det?! Å hon passar ju i det. =) 



"DÅLIG design är iallafall bättre än INGEN design."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0