Heldag hos morfar.

Imorse när jag frågade My va hon ville göra idag så svarade hon att hon ville klippa gräs med morfar. *??*
Så hon fick ringa morfar. Först skröt hon lite om att hon hade sovit utan blöja å kissat på toa istället för i sängen.
Sen va de min tur. =p (Då räcker hon telefonen till mig å säger: "Din tur mamma!"
Frågade om de va ok att vi kom en sväng, å de va de. Hade inte tänkt stanna så länge som de blev, men de blev ju bra ändå. =)
Så idag har My åkt och skruvat traktor. (läs åkgräsklippare) och "kört" motorcykel och minidumper. =)
Undrar hur många gånger hon har sagt "morfar" idag..
"Gööör du morfar??"
"MOOOOOORFAAAAR!!! VART EEE DUUUU??"
"Ska vi göra nu då, morfar?"
"Köra motorcykel morfar?"
"Ska du göra morfar?"
"Ska vi glilla morfar?"
"Morfar"
"MIN morfar!"
Hehe. Jag ljuger inte om jag säger att hon har sagt "morfar" säkert mellan 100-200 gånger idag. =p
Såfort han försvann ur hennes sikte så sprang hon efter å leta efter honom å ropade fras nr 2 i listan. Nakenfis, för hon vägrade ha kläder på sig. =p
Hon har haft fullt upp idag.

Sen vi kom hem har jag inte gjort mycket. Gjorde iordning My för sängen, la henne och sen har jag pratat av mig lite me Jessica. I typ en timme. =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0