Handlat

Detta skrev jag igår innan sidan blev mupp!

_____________________________________________________________________________________

Idag har jag och My varit å tittat på fiskar. Hon vill ha fiskar.
I ungefär 45 min stog hon inne på djuraffären å kikade på fiskar. =p
Hon peka på en fisk i ett akvarium å sa att DEN ville hon ha. De va ju som bara de att de va väl kanske.. 30-40 fiskar i akvariet... =p

Vi har vare på kalas också. My har busat å lekt med alla andra barnen. Å morfar. =p
Sen har vi handlat också. Känns bra att ha storhandlat. Imorgon MÅSTE jag ta mig till ett apotek.

_____________________________________________________________________________________

Ja, idag måste jag alltså ta mig till ett apotek. Jag äter 4-6 Rennie om dagen. Å jag hade EN kvar igårkväll. Den är borta nu. Jag har testat med massa annat som jag har blivit tipsad om. Men inget hjälper längre än kanske en kvart.

Idag är det VÄÄÄDER som My skulle ha sagt. =)

My ja.. hon ligger fortfarande å sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0