Handlarlista

Barnen på dagis e ju så söta..
Skrev inget om igår när jag hämtade My.. Det blev rusning fram mot mig å alla frågade:
"Får jag känna på bebisen?"
"Ehh..ja.."

Sen var det en pojke som frågade:
"Men.. kan du inte ta ut den då?"
"Hehe, nee. Det funkar inte riktigt så.. Han kommer ut när han vill de."
"Jahapp." sen gick han. =p

Å en är verkligen intresserad. Han satte sig på golvet framför mig när jag satt på en stol.
Han bara tittade å tittade med världens flin/leende å känner på magen. Å sen säger han: "Va stooor den är."
Tillslut så blev My less å sa att det var HENNES lillebror Milton. Efter det fick ingen röra längre.
Imorse förklarade hon att den och den får känna på lillebror. Men ingen annan!



Jag ska ta å försöka skriva en handlarlista. Hade tänkt storhandla innan bebis kommer. Kan va skönt å ha de gjort.
Men det blir inge bra om jag ska gå i en affär å inte har en lista å gå efter. Då blir det bara en himla massa onödigt, å jag glömmer det jag VERKLIGEN skulle ha. *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0