Fredrik

Jag förstår inte?! Han kan titta på HELA videon UTAN att skratta!! *cred* =p

Aja. Jag skrattar iaf så jag grinar när jag ser den. Å de e ja jävligt glad för att jag gör. För fan va skönt de e å skratta. =p
Idag ska jag åka till pappa en sväng. Få se om ja åker me Emelie å Robin eller om ja åker buss. De visar sig. =)

Imorgon ska jag ringa till Östersundsbostäder. Faan va less jag är nu. Hoppas dom kan lösa de på nå bra vis.
Det är en grej för sig. Men när jag ändå ringer ska jag klaga på en annan grej också.
Vet ni hur störande det är när man ska bada, och det blir inte riktigt tätt? Nu när jag har varit barnledig så har jag tänkt att jag ska ta mig ett skönt bad i lugn och ro. Så fan heller.. Blir så irriterad på att det inte blir tätt vid proppen så det går ju inte å bada! Å hela tiden höra det där rinnande ljudet när jag vill ha lugn och ro. *suck*
Har för övrigt också fått reda på att det blir ingen renovering av nå badrum här där jag bor förrän nästa år. Det känns rätt skönt ändå att det inte blir i höst. Känns som att det kommer bli tjorvigt nog ändå. =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0