Första natten..

Igår funderade jag lite.. Det vore ju väldans skönt om det gick att ordna så att jag bara har ETT blöjbarn.
Sen är det faktiskt dags också, att My är blöjfri på nätterna med.
Men om man ska gå efter att "nu är blöjan torr på morgonen!" ja.. då får jag vänta i evigheter har jag insett.. Har kommit på henne med att hon tycker att det är roligt att kissa i blöjan, och att hon blir lat/bekväm när hon har blöja på sig.
Så det va ju bara å testa å låta henne sova utan blöja. Så! Inatt gjorde vi ett första seriöst försök.
Å hur bra gick inte det då?! *stolt mamma*
Imorse när hon vaknade så sa hon: "Mamma! Jag stooor tjej!"
Skönt att första natten gick bra iaf. Klart det kommer bli bakslag, mååånga, men jag blir lite mer motiverad å fortsätta när första natten gick bra, och det blir ju hon också. =)
Världens underbaraste tjej.. ;)

Vi åker nog in till tivolit idag också. Med Danne, Sara, Melwin och Casper. Å jag antar att Matte & Camilla följer med också. =)

På måndag ska jag till mvc. Å se/prata om om det har blivit nå bättre efter alla tabletter jag har fått trycka i mig senaste veckorna. Hoppas på det.. Sen ska jag prata me henne om nå grejer som inte har varit riktigt OK senaste veckan/veckorna å se va hon har å säga. Det visar sig. =)

"Det brukar vilja bli bra"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0