Dåligt humör

My har kommit hem och ligger å sover nu. Vi blev lite osams en stund när hon slogs, men blev sams igen rätt snabbt. ;)
Undra va ja å älsklingen ska hitta på imorrn? Ska iaf till mvc kl 13. Men nå annat vet ja inte. Förutom att jag ska ringa till Östersundsbostäder då, å polisen, å försäkringskassan samt comhem.

Jag är på rätt så dåligt humör. Vet inte riktigt varför, men de e jag iaf.
Har iaf fått reda på vilka jag kan räkna med och inte. Och sånt är alltid bra.
Människor jag faktiskt trodde skulle finnas där gör det egentligen inte. Dom kanske säger att dom gör det.
Men när det väl kommer till kritan så visar det sig att så var inte fallet. Men det är en trygghet i sig att veta det.

Jo, å när ja e på dåligt humör så e de ingen bra ide å reta mig. Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Peter

petar på dig med en lång pinne

2009-08-17 @ 20:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0