Dagen

My stog här i vardagsrummet å trampade samtidigt som hon hela tiden sa, som en ramsa, "melvin & casper, melvin å casper" om å om igen. =p
Kollade busstidtabellen å gick till centrum. Jag HATAR när jag glömmer bort att de e lördag eller söndag.
Men men. de kom en extrabuss. =) Den va full å tog inte på fler passagerare efter torvalla..
Väl inne i stan trängde vi oss ner till badhusparken och träffade Danne å co.
Det blev mer karusell idag. Och idag skulle hon ha en glass också. Å efter en så lyckad natt så kunde jag inte säga annat än ja. ;p
Gick till kyrkparken å tog bussen därifrån. Det är alltid bäst. För det står alltid massa barnvagnar på busstorget.
Handlade lite å gick hem. Idag känns det som att jag är dubbelt så stor som jag va igår. Känns så vissa dagar.
Lagade lite mat. Eller, lite och lite.. Gjorde rätt mycket. De e rätt skönt å ha mat i frysen som bara e å värma. Kyckling blev de. Med kokosmjölk å grönsaker. Å ris till det. My plockade ur i stort sett ALL kyckling. Men de gör inte så mkt för min del. Jag gillar grönsaker också. =p Å de e tur att hon äter plättar, för annars hade hon fått i sig väldigt dåligt med kolhydrater. Som idag. Hon äter bara kycklingen, inget ris. Äter vi köttfärssås å pasta så äter hon ingen pasta. =p etc etc.

Nu tänker jag inte skriva nå mer idag. Så ha en trevlig kväll, för det tänker jag ha! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0