Citat!

Idag har jag och My grejsat inför bebisens ankomst. Kollat så vagnen är ok. De va den inte. Fattades en grej. Men men.
Kikat igenom lite kläder (gissa hur många outfits My har prövat idag!! Hittade massa kläder till henne också. =p) Sen så eftersom att jag tog upp stommen till vagnen så passade jag på å köra upp spjälsängen också. Skönt å slippa bära. Iochmed att den stog där så har My tjatat HELA DAGEN på att vi skulle sätta upp den. Så tillslut så va de bara å göra det då. De va inte det lättaste måste jag säga. Magen ivägen och jag pratade i telefon hela tiden. =p

Eftersom att jag är själv, och kommer va de resten av tiden, så vill jag få så mycket som möjligt gjort så fort som möjligt. Saker och ting blir ju inte lättare.
Tror jag måste bjuda hem Kristoffer och Jens på middag så dom byter bokhylla åt mig också. =p
Sen så står det en byrå, som inte är min, i mitt sovrum. Den måste också bort. Helst igår. Så om inte ägaren hämtar den får jag göra efterrätt till Kristoffer och Jens också så dom ställer ner den i förrådet. =p

Idag åt vi ost och skinkpaj till middag. Va tvungen å skicka ett mms till Kristoffer då. Han gillar min ost å skinkpaj. ;)

Igårkväll när jag skulle sova så såg jag en stor spindel i taket. Ganska precis ovanför mitt huvud. Tittade ner på telefonen å skrev ett sms, de gick fort å skriva! Å sen tittade jag upp igen. Då va spindeln borta. Såg den INGENSTANS! Jomen visst att jag hade lätt å somna då då. "Tog" mitt klockrena "sömnmedel" å då somnade jag sen. =)

"Får jag inte mer än en chans till så är det ju ingen mening."

Jag ska iaf se till att ha hög standard i mitt liv. Inte materiellt, för det ger inte mig hög standard inombords. Utan på RIKTIGT hög standard. =) Saker och ting blir inte lättare eller tar kortare tid bara för att man skjuter upp dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0