Badat

Kom hem från affären för typ en timme sen. Hehe. Märks ju att de inte e så överdrivet lång tid kvar.
"Nu kan det ju inte vara långt kvar, magen ser ju nästan sprickfärdig ut! ;) "
När jag gick därifrån gjorde de ont på ett ställe i magen där det inte brukar göra ont. Det drog som satan i huden. Å då tänkte jag: "Tänk om magen faktiskt SKULLE spricka?" skrattade till lite och gick vidare.
Undra om de ha hänt nångång?

Sen igår blev jag kallad för "gravid kossa" också. Hehe. Du behöver inte påpeka att de va ett skämt, för de vet jag redan. Men jag tyckte de va så skoj så jag måste ju skriva de. Jag har ju aldrig blivit kallad för det förut! =D Hehe, å jag känner mig som en gravid kossa. Eller flodhäst kanske? =p Brukar iofs säga att jag känner mig smidig som en havande pansarvagn. Hum..
Säl har jag också blivit kallad för, i helgen. =p

Idag så följde jag och My med Jessica+son+kompis på storsjöbadet. =D
My va liiite lite blyg från början. Men de släppte rätt så jättefort. Tror att "killana" också va lite blyg för My från början, dom e ju stora, å My e ju liten. Men det släppte! Å jag tror faktiskt att dom hade lika skoj med henne som hon hade med dom. ;)
"Jag mamma jesska killana badat ida!"
5 timmar va vi där. Tror ni jag hade en trött tjej här hemma sen?? =p Hon somnade på bussen hem och fortsatte sova på soffan när vi kom hem.

Imorgon ska vi åka till morfar en sväng. Å se hur de går med målningen. =) My kanske få hjälpa till lite. =p
Om morfar törs låta henne göra det.. Hon kan ju bli rätt farlig med färg och pensel. =p

Nu blev jag glad! Alles nyss så hakade datorn upp sig, så jag fick starta om. Höll tummarna för att det jag skrivit hade sparats, å de gjorde de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0