Aldrig mer. ALDRIG!

Idag var vi uppe tidigt, jag och My.
Hon skulle ju på dagis idag. Vi tog bussen ner dit å när vi kom så mötte Joel henne vid grinden.
"HEEEJ MY! Det va längesen! Jag vill leka med dig!"
My sa hej å sprang sen till nästa kompis, Wilda. Hoppade direkt upp på hennes cykel och dom stack iväg.
Jaahaa... =p
Tog ungefär en halvtimme å gå hem. I vanliga fall tar det väl MAX 15 min.

Kom hem å startade min dator. Efter en stund stängde den bara av sig. Så jag skulle starta om igen.
Då gick det inte. Tvärstopp!
GAHHH! Jag blir galen! Det är ju inte direkt första gången det händer! Sparade alla filer på minneskortet å formaterade om datorn. När det var klart och den skulle installera program å sånt så tog det tvärstopp. Vill inte. Så det fattas massa drivrutiner som tydligen är viktiga för det mobila bredbandet. *suck*
Å att ringa support är ju ingen ide. Jag kan ju för fan mer än va dom kan. Frågade dom sist detta hände, bara för skojs skull, "går det att rädda filerna?" JAG visste att det gick, för jag har fått göra de så jävla många gånger nu. Men enligt dom så gick det inte.
Så jag ber om ursäkt till dig vars bredband jag surfar på just nu..
Aldrig någonsin igen ska jag köpa en "dator" från HP. ALDRIG!
Dom har kass hårdvara. Kass support. Kass garanti. Å svindyra reservdelar. SÅDESÅ!

Aja, när jag skulle hämta My på dagis å vi skulle gå därifrån så 2 av hennes kompisar till henne:
"Hej då älskling!" Hum.. berättade det för fadern.. Han lät måttligt glad. ;p Haha, neerå.. =p
Ska iaf på föräldrafika på torsdag. =)




"Människor hör och tar till sig enbart det de förstår."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0