Snäll syster!

Jag har världens snällaste lillasyster.
Hon kom hit å diskade åt mig igår. Å sa; "Jag får väl komma hit nån dag i veckan å diska åt dig tills du har tagit bort stygnen."
Tycker jag va jättesnällt. =)
Just nu sitter My och äter frukost. Mannagrynsgröt.

Ringde å prata lite me Björn igår. Han mobbas.
Pratade me Jocke också. Han hade vare me i en Yatzy turnering. Han fick Yatzy en gång, men han vann inte. =p
Hoppas vi får komma dit snart. =)

Idag ska Peter åka me mig till skolan. Om han törs. Hehe.
Det är inte det lättaste å köra bil. De e helt ok å växla till 1,3 & 5an. Men 2, 4 & backen går mindre bra. Då gör det ont.
Å jag hoppas antibiotikan hjälper nu, så jag inte måste tillbaka igen. De känns ju så otroligt löjligt. Haha.
Som Björn sa.. Sånt händer bara vissa människor, inte andra. =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0