Sista dagen.

Idag var min sista dag på praktiken.
Kändes faktiskt lite trisst! Jag kommer sakna dom! Allihopa!
Fick ett fint påskägg av min handledare. =)

Åkte hem och ringde mamma å sa att vi, jag och My, skulle komma ner till dom en sväng. =)
Så vi åkte dit! Sen kom Robin hem, å efter det kom Kristoffer och Sunniva.
Bestämde att vi skulle äta middag tillsammans allihopa. Och den skulle ätas här.
Jag skyndade mig hem och tokstädade så det iaf skulle gå å gå in här. =p
Fick likförbannat sitta i typ en halvtimme innan dom kom. Tacos blev de. GOTT!

Nu sen My gick å la sig har jag gjort iordning lite papper, känns bra å jag är nöjd, som satan. =D *haha*

Kommentarer
Postat av: Sara

mäh, har du varit i sthlm o inte sagt något? ;)

2009-04-10 @ 11:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0