Pimpeltävling.

Idag ska jag åka till stugan och pimpla. Jag kommer fortsätta åka dit tills jag vinner skiten. Då slutar jag. *muttrar*
Det är lite tradition, Oldpimpeln på påskafton. My har varit med 2 år nu, men i år får hon va me pappa.
Hon har inga bra kläder med sig ändå så.

Jag måste göra något åt mitt snusande. Jag snusar på tok för mycket.
Jag e lite avundsjuk på Lonka iaf.. hon har inte många dagar kvar! *orättvist*
Fast på ett sätt så är det bra att jag har den tid jag har kvar.

Å ja vettefan va ja ska skriva mer?!
My står å sjunger "min kära lilla ponny" eller va den heter. Igår skulle hon sjunga bäbä vita lamm för "godis-farmor". Haha.
Den sången My sjunger går: "bä bä vita lamm gick på resturang. Vet du vad han gjorde? Bajsa under borde. Då kom polisen ridandes på grisen som släpte fisen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0