My

Det va ju en grej som hände i tisdags som jag skulle ha skrivit och berättat om.. Hehe.
I tisdags efter att jag hade hämtat My så kom vi hem och parkerade. Precis när vi hade parkerat så är det en ung kille som parkerar brevid.
Han går runt bilen och öppnar en dörr på passagerarsidan. Jag tog lös My, och skulle lyfta ut henne på min sida.
Då ser hon att killen har dörren öppen, och den är lite ivägen för henne. Då säger (läs skriker) hon: "FLYTTA PÅ DIG!!"
Killen har kunnat bli förbannad, men det blev han inte. Han skrattade bara å svarade henne med: "*skratt* ja, jag ska flytta på mig *skratt*"
Å My säger bestämt: "JAA"

När vi skulle gå till bilen en annan dag, söndags kanske det var, så kom grannen ut med sina hundar.
Hon har två små hundar som skäller å skäller. My vänder sig om å säger: "HYCHHH! TYST!" å "dum vovve, agda snäll".
Den kvinnan vänder sig om å blänger surt på oss. =p
Jag e glad att killen vi stötte på i tisdags hade lite mer humor. ;)

Imorgon ska jag lämna My på dagis. Sen åka på praktik. När praktiken är slut för dagen åker jag hem, packar ihop lite grejer, sen hämta My å åka till pappa. Vi ska följa me till stugan i helgen å åka lite skoter och bara ta det lugnt. Vi behöver komma bort lite tror jag.
My är min solstråle. Hon får mig på bra humör när det är massa annat som känns skit.

Har fått en tid till kk också. Känns tungt men ändå inte.

Sen så kan jag ju också tillägga att jag har äntligen fått skattedeklaration! Väldigt bra, men hade kunnat vara bättre. =p


Jag älskar och tror på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0