Min tumme värker.

Vaknade rätt tidigt med tanke på när jag somnade inatt. (02.15/07.30)
Klev upp å åkte ner till Emelie och hämtade en skiva. Ska ju åka långt idag ju. Känns rätt drygt. Men ändå otroligt skönt.
Skönt för att då är det borta sen, över. Det känns helt ok iaf.

My sitter och matar Klas med chips som har stått i kanske.. 2 månader? Han äter och är glad. Han måste gödas upp igen. Inte konstigt att kvinnan sa att han inte va så stor! Han har säkert gått ner 1½-2 kg!

Men han är omöjlig att hantera utomhus. Så igår precis vid porten så bet han mig i tummen, å fy satan va ont jag har i den! Hade han bite i armen hade det vare helt ok. Men i tummen.. då blir ju hela tummen typ perforerad. Hade problem å starta bilen med höger hand när jag skulle åka till Emelie. Haha. Men det går över! Han är hemma iaf. =)

--------------

Uppdatering..
Igår så blödde de så mkt på tummen, så jag satte på plåster. Tog av dom idag. Hehe, inte konstigt det gör ont å stramar. Höger tumme är ju dubbelt så stor som vänster. =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0