Glad!

I början på Mars så smet ju min älskade kissemiss, Klas, ut.
Han har varit borta sen dess. Jocke ringde kattklubben och "efterlyste".
Idag har jag pratat med en kvinna som bor längre ner på Timmervägen. Hon har sett honom! Flera gånger.
Han smyger tydligen fram ur skogen på nätterna. Så ikväll ska jag gå ner å locka lite på honom å se om han kommer hem. Och kvinnan där nere skulle sätta ut en fälla.

Btw. Om någon vet vilket kön bebisen i min mage har hoppas jag verkligen inte att det skrivs här i kommentarerna i min blogg, eller på någon annan blogg eller någon annanstans. Jag hoppas att det respekteras..


Kommentarer
Postat av: Anonym

OM det där betyder att jag har ett mess på min mobil där du avslöjar din stora hemlighet (HOPPASHOPPAS!!) så lovar jag o svär att det stannar hos mig. :D

2009-04-15 @ 20:24:44
Postat av: Sara

Hahahahha.. det var ju från MIG! Mitt namn hade visst trillat bort! :P

2009-04-15 @ 21:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0