Djungelhuset

Igår så åkte vi till Kristoffer och åt middag. =)
Sen hem och kikade på "Hjälp, jag är med i en japansk...bla bla"
Tore var ju för söt. Haha.
Jag kan tycka att Regina Lund skulle ha fått åka hem.

Idag skulle vi åka på Djungelhuset med mamma, Emelie, Robin och Ellen.
Jag blev irriterad på att dom inte kunde säga nån tid när vi skulle åka, så jag sa att då åker vi dit, så kommer ni när ni kommer.
När vi va där ringde jag till Emelie, då va dom ute och gick å stog vid en busshållsplats. Jodå, hon skulle kika när det gick nån buss, å nu visste dom ju var dom skulle åka.
Sen ringde Jocke till henne ngn timme senare. Då skulle dom inte komma dit helt plötsligt.
Jag ringde å prata me mamma å sa att jag blir jävligt besviken när dom skiter i att åka när vi har bestämt att vi skulle göra det tillsammans idag. Då säger hon att dom bestämde sig redan när vi prata första gången att nej, dom skulle inte åka. Då blir jag ännu mer förbannad. Då tycker jag att Emelie har kunnat kläcka ur sig det när jag pratade med henne, istället för att låsas att dom skulle åka.

Dom kan väl få göra mig hur jävla besviken dom vill. Men fan inte My. Så nu är jag förbannad på min syster och min mor. Få se hur lång tid det tar innan nån av dom hör av sig. Skrev ett sms till mamma å skrev det som står ovan, att mig kan hon väl svika, men fan inte My. Å till emelie skrev jag det som står ännu lite längre upp, att hon har ju kunna tala om när jag prata me henne att dom inte skulle åka. Har inte fått nå svar av nån av dom.

Ni som läser min blogg, är det brukligt att man, om man ska göra något tillsammans, bestämmer en tid så man vet vad man har att rätta sig efter?!
Eller är det bara jag som alltid har gjort så?
"Ska vi gå på stan?"
"Ja, vilken tid ska vi ses?"



My hade iaf jätteroligt. Så dit kommer vi åka fler gånger. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0